Petició de cita amb l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC)
Àmbit | Consum
L'OMIC és el servei d'atenció a les persones consumidores que ofereix l'Ajuntament de Castellar del Vallès . Aquest servei consta de:
- Informació i orientació sobre els drets i deures del consumidor.
- Recepció, gestió de denúncies i reclamacions dels consumidors per realitzar les gestions de mediació o per remetre-les a les entitats o els organismes competents.
- Coordinació de la formació i educació de les persones consumidores i usuàries de serveis.
Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol persona interessada.
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment demanant visita concertada.
per Internet | Pot demanar cita al següent enllaç:
@ TRAMITAR Documentació |
- Per demanar hora: No cal documentació.
- Per l'entrevista amb l'OMIC: Tota la documentació referent a la reclamació o denúncia que es vol formular (factures, tikets, full de reclamació...).
Termini estimat | Indeterminat
Informació legal | - Llei 26/84 General per a la Defensa de Consumidors i dels Usuaris.
- Llei 3/1993, de 5 de març, de l'estatut del Consumidor de Catalunya.
- Llei 8/2004 , de 23 de desembre, d'horaris comercials.
- Decret 70/2003, de 4 de març, pel qual es regulen els fulls de reclamació/denúncia als establiments comercials i en l'activitat de prestació de serveis.