Important: Degut a la situació provocada per la pandemia Covid-19, demanem que sempre que sigui posible que la presentació de instancies es faci de forma telemàtica. La sol·licitud i tota la documentació requerida, s’han de presentar al registre general de l’Ajuntament de forma electrònica a través del tràmit d’instància genèrica de la web www.castellarvalles.cat o de forma presencial al Servei d’Atenció Ciutadana (edifici El Mirador, plaça d’El Mirador, s/n) demanant cita prèvia, sense perjudici d’altres formes previstes a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Fi termini presentació instàncies 10/02/2021
Anunci convocatòria BOPB 02/02/2021
Relació provisional admesos i exclosos 16/02/2021
Relació definitiva admesos i exclosos 22/02/2021
Diligència resultats prova de coneixements de la llengua catalana 22/02/2021
Anunci resultats entrevista, mèrits i puntuació final 24/02/2021