Important: Degut a la situació provocada per la pandemia Covid-19, demanem que sempre que sigui posible que la presentació de instàncies es faci de forma telemàtica. La sol·licitud i tota la documentació requerida, s’han de presentar al registre general de l’Ajuntament de forma electrònica a través del tràmit d’instància genèrica de la web www.castellarvalles.cat o de forma presencial al Servei d’Atenció Ciutadana (edifici El Mirador, plaça d’El Mirador, s/n) demanant cita prèvia, sense perjudici d’altres formes previstes a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Publicació BOPB bases 06/05/2021
Anunci DOGC 11/05/2021
Termini presentació instàncies del 12/05/2021 al 31/05/2021
Relació provisional admesos i exclosos 02/06/2021
Prova teòrica i pràctica 17/6/2021
Decret error material 10/06/2021
Anunci resultats prova teòrica i pràctica 18/06/2021
Anunci resultats proves psicotècniques, fase de concurs, puntuació final i proposta de nomenament 29/06/2021