Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Oferta de treball de l'Ajuntament

La pàgina s'ha generat el 19/04/2024 13:33:14

Convocatòria del procés selectiu per a la creació d'una borsa de treball d'administratius/ives per cobrir possibles vacants, substitucions o altres necessitats conjunturals que es puguin generar.

Estat | Finalitzada
Data de publicació | 10/05/2022
Data límit | 30/05/2022
Data de resolució |

La sol·licitud i tota la documentació requerida, s’han de presentar al registre general de l’Ajuntament de forma electrònica a través del tràmit d’instància genèrica de la web www.castellarvalles.cat o de forma presencial al Servei d’Atenció Ciutadana (edifici El Mirador, plaça d’El Mirador, s/n) demanant cita prèvia, sense perjudici d’altres formes previstes a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Anunci bases i convocatòria BOPB 05/05/2022

Anunci DOGC 10/05/2022

Inici termini presentació instàncies 11/05/2022

Fi termini presentació instàncies 30/05/2022

Anunci relació provisional admesos i exclosos 03/06/2022

Convocatòria prova de coneixements específics 30/06/2022

Anunci relació definitiva admesos i exclosos 15/06/2022

Anunci resultats prova de coneixements específics 01/07/2022

Convocatòria prova de coneixements de la llengua catalana 05/07/2022

Convocatòria entrevistes 07/07/2022 i 08/07/2022

Diligència resultats prova de coneixements de la llengua catalana 05/07/2022

Anunci resultats entrevista, valoració de mèrits, puntuació final i constitució borsa de treball administratius/ves 14/07/2022

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40