La sol·licitud específica i tota la documentació requerida, s’han de presentar al registre general de l’Ajuntament de forma electrònica a través del tràmit d’instància genèrica de la web www.castellarvalles.cat o de forma presencial al Servei d’Atenció Ciutadana (edifici El Mirador, plaça d’El Mirador, s/n) demanant cita prèvia, sense perjudici d’altres formes previstes a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Anunci publicació bases BOPB 21/10/2022
Anunci convocatòria DOGC 24/10/2022
Data inici presentació sol·licituds 25/10/2022
Data límit presentació sol·licituds 03/11/2022
Relació provisional admesos i exclosos 10/11/2022
Relació definitiva d'admesos i exclosos 16/11/2022
Anunci resultats prova de coneixements i convocatòria d'entrevistes 28/11/2022
Anunci puntuac¡ó fase concurs, puntuació final i proposta constitució borsa 07/12/2022