Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Oferta de treball de l'Ajuntament

La pàgina s'ha generat el 19/04/2024 11:48:04

Convocatòria del procés selectiu per a la creació d'una borsa de treball de Treballadors/es Socials

Estat | Finalitzada
Data de publicació | 25/10/2022
Data límit | 03/11/2022
Data de resolució |

La sol·licitud específica i tota la documentació requerida, s’han de presentar al registre general de l’Ajuntament de forma electrònica a través del tràmit d’instància genèrica de la web www.castellarvalles.cat o de forma presencial al Servei d’Atenció Ciutadana (edifici El Mirador, plaça d’El Mirador, s/n) demanant cita prèvia, sense perjudici d’altres formes previstes a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Anunci publicació bases BOPB 21/10/2022

Anunci convocatòria DOGC 24/10/2022

Data inici presentació sol·licituds 25/10/2022

Data límit presentació sol·licituds 03/11/2022

Relació provisional admesos i exclosos 10/11/2022

Relació definitiva d'admesos i exclosos 16/11/2022

Anunci resultats prova de coneixements i convocatòria d'entrevistes 28/11/2022

Anunci puntuac¡ó fase concurs, puntuació final i proposta constitució borsa 07/12/2022

 

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40