És el tràmit a través del qual la persona o empresa titular d'una activitat que disposa de llicència o comunicació prèvia vigent, posa en coneixement de l’Ajuntament que procedeix a realitzar-hi una modificació no substancial.
Els criteris per qualificar la modificació de no substancial, són els disposats a l’annex II.1 de l’Ordenança d’intervenció municipal ambiental, de seguretat i de salut pública.
Modificació no substancial: amb o sense efectes sobre les persones o el medi ambient.
D’activitat sotmesa a llicència:
La modificació no substancial amb efectes s’ha de comunicar a l’Ajuntament. Aquesta modificació es podrà dur a terme si l’òrgan ambiental considera la modificació no substancial o bé si no es pronuncia en el termini d’un mes.
La comunicació d’aquesta modificació es farà proporcionant les dades i la documentació previstes en l’annex II.2 de l’esmentada Ordenança municipal.
La modificació no substancial sense efectes per a les persones o el medi ambient ha de figurar a les actes de control periòdic i no està subjecta a aquesta comunicació.
D’activitat sotmesa a comunicació prèvia:
La modificació d’una activitat sotmesa a comunicació prèvia ha de ser comunicada a l’Ajuntament quan pugui tenir efectes previsibles sobre les persones o el medi ambient.
En els altres casos, l'ampliació o la modificació de la llicència o la comunicació prèvia estarà subjecta a l’obtenció d’una nova llicència o la formalització d’una nova comunicació prèvia.
Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”.
Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.
D’acord a l’article 7 punt 1.b de la Llei 18/2020, del 28 de desembre, de facilitació de l’activitat econòmica, els emprenedors i els titulars de les activitats econòmiques (l’empresa, els professionals i els autònoms), i les persones autoritzades per aquests o llurs representants, tenen els deure de relacionar-se digitalment amb les administracions públiques implicades.
@ TRAMITARPer qualsevol consulta pot adreçar-se a la Finestreta Única Empresarial.
Consultar informació en l'enllaç de la carta de serveis i el formulari.
No s'aplica cap taxa
Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.