Tota la documentació requerida, s’ha de presentar al registre general de l’Ajuntament de forma electrònica a través del tràmit d’instància genèrica de la web www.castellarvalles.cat o de forma presencial al Servei d’Atenció Ciutadana (edifici El Mirador, plaça d’El Mirador, s/n) demanant cita prèvia, sense perjudici d’altres formes previstes a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Data publicació BOPB: 23/11/2023
Data publicació DOGC: 29/11/2023
Data inici presentació sol·licituds: 30/11/2023
Data finalització presentació sol·licituds: 19/12/2023 (inclós)
Relació provisional admesos i exclosos: 16/1/2024
Relació definitiva admesos i exclosos: 23/01/2024
Anunci resultats fase oposició, fase mèrits i convocatòria entrevista curricular: 9/02/2024
Anunci de valoració entrevistes, revisió al·legacions, puntuació final i proposta de nomenament: 20/02/2024
Rectificació de l'anunci de 20/02/2024 referent a la puntuació de la fase d'oposició i fase de concurs: 27/02/2024