Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 22/11/2024 08:38:08

Presentació de reclamació i consultes a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC)

Àmbit | Consum

L'OMIC és el servei d'atenció a les persones consumidores que ofereix l'Ajuntament de Castellar del Vallès. Aquest realitza la recepció, gestió de denúncies i reclamacions dels consumidors per realitzar les gestions de mediació o per remetre-les a les entitats o els organismes competents.

Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol persona interessada.
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR” adjuntant el formulari corresponent a cada cas i la documentació requerida .

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses

Enllaç tràmit
Per telèfon | No
Presencial |

Per informació i assessorament de l'OMIC, demana cita prèvia clicant aquí.

Abans de sol·licitar la cita amb el servei, cal haver presentat prèviament el corresponent Full oficial de queixa / Reclamació / Denúncia.

Si es vol presentar de forma presencial, cal demanar cita prèvia al Servei Finestreta única empresarial (FUE), clicant aquí.

Documentació |

Formulari de presentació de reclamació/denúncia degudament complimentat.

A tenir en compte |

Podeu fer consultes, peticions d’informació, sobre els dubtes que tingueu en relació amb el consum. Podeu consultar com a persona consumidora, com a empresa/professional o com a entitat/organisme de consum. Les consultes poden tractar sobre els drets en relació amb el consum i les formes d'exercitar-los, sobre les obligacions o sobre qualsevol altre tema relacionat amb el consum en general.


També podeu utilitzar aquest formulari per fer arribar una petició d'informació sobre l'estat de tramitació de la reclamació/denúncia/queixa que hagueu presentat i per aportar documentació o manifestar un canvi en relació amb la reclamació/denúncia/queixa presentada.

Cost |

Gratuït

Informació legal | Llei 26/84 General per a la Defensa de Consumidors i dels Usuaris / Llei 3/1993 de 5 de març de l'estatut del Consumidor de Catalunya / Llei 8/2004 de 23 de desembre d'horaris comercials / Decret 70/2003 de 4 de març pel qual es regulen els fulls de reclamació/denúncia als establiments comercials i en l'activitat de prestació de serveis.

Necessites ajuda?

Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40