Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Relació de serveis municipals

La pàgina s'ha generat el 18/10/2019 13:41:47

Servei de Suport en la Tramitació Electrònica

Descripció del Servei

El Servei de Suport en la Tramitació Electrònica és un servei adreçat a tota la ciutadania, empreses i entitats que necessitin ajuda en la realització de tràmits en línia amb l’Ajuntament.

Aquest suport s’ofereix per mitjà d’un formulari on es poden realitzar les consultes corresponents sobre com realitzar els tràmits que actualment es poden fer de manera electrònica amb l’Ajuntament.

Dirigit a |

A tota la ciutadania, empreses i entitats que vulguin realitzar un tràmit electrònic amb l’Ajuntament i tinguin dubtes o no sàpiguen com fer-ho.

Forma de gestió |

Directa

Condicions d'accés |

Totes les consultes es presentaran a través del formulari específic i les respostes s'enviaran a través del correu electrònic especificat.

En el cas que s'especifiqui un telèfon, aquest mitjà es podrà utilitzar quan es cregui convenient per a aclariments o ampliacions de la informació.

Preu |

Sense cost

Compromisos de qualitat

Totes les consultes es respondran en un termini màxim de 3 dies laborables des de la data de presentació.

En en cas que se sol·licitin aclariments o ampliacions de la informació, el temps de resposta dependrà del termini en què es rebin els aclariments.

Data d'actualització |

14/09/2019

Envia la teva sol·licitud de suport en administració electrònica

Mail
Name

Consulta aquí la política de protecció de dades personals de l'Ajuntament de Castellar

(*) Camps obligatoris
Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut imprimir

Ajuda'ns a millorar

Fes arribar a l'Ajuntament les teves consultes, queixes i suggeriments sobre aquest servei o qualsevol altre tema municipal.

Podeu accedir-hi fàcilment fent clic aquí.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40