Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”, omplir la instància genèrica i adjuntar el formulari de sol·licitud correctament omplert i la documentació requerida.
Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.
Enllaç tràmit6 mesos
6 mesos
L'informe de la Policia Local o de Via Pública tenen presumpció de certesa dels fets en front d'altres documents justificatius que es puguin aportar. Per la qual cosa, és recomanable la intervenció de la Policia Local en qualsevol cas.
Per a poder reclamar els danys soferts a l’Ajuntament cal acreditar que han estat provocats pe funcionament d’un servei públic i demostrar l’existència d’una relació directe entre el funcionament del servei i el dany sofert.
Es poden acreditar els danys reclamants mitjançant informe de la Policia Local, informe mèdic, declaració de testimonis que tinguin coneixement dels fets, pressupost, factura o rebut de les quantitats necessàries o abonades per reparar el dany, etc.
Aquests danys, per a què puguin ser indemnitzables, han de ser efectius, és a dir, certs i que ja s’hagin produït, avaluables econòmicament, o sia que hagin provocat un dany patrimonial i, individualitzats, en relació a una persona o grup de persones.
Els perjudicis, o sia les despeses complementàries indispensables que aquests danys hagin pogut causar, per poder ser indemnitzables, han de reunir les mateixes característiques.
Gratuït
Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.