Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Seu electrònica

La pàgina s'ha generat el 14/10/2024 00:49:56

Certificats digitals i signatures electròniques admeses

Segons la Llei de Signatura Electrónica 59/2003, un certificat electrònic és un document signat electrònicament per un prestador de serveis de certificació que vincula unes dades de verificació de signatura (clau pública) a un signant i confirma la seva identitat.

Els certificats digitals admesos per accedir als serveis que s'ofereixen dins la Seu electrònica són els emesos per les següents entitats prestadores de serveis de certificació:

  • Agència Catalana de Certificació
  • DNIe
  • Fábrica Nacional de Moneda y Timbre (FNMT) 
  • Camerfirma 
  • Firmaprofesional 
  • Asociación Nacional de Fabricantes 
  • Autoridad de Certificación de la Abogacía 
  • Agencia Notarial de Certificación 
  • Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana 
  • Izenpe 
  • ANF AC (Asociación Nacional de Fabricantes - Autoridad de Certificación)

A més, l'Ajuntament de Castellar del Vallès s'ha constituït com a Entitat de Registre col·laboradora de l’Agència Catalana de Certificació per a l’expedició del certificat digital idCAT i la identificació digital idCAT Mòbil a la ciutadania, consulti la informació sobre com obtenir aquest certificat. Cliqueu aquí.

El dia 29 de gener de 2016 mitjançant Decret d'Alcaldia, es va aprovar el Protocol d’identificació i signatura electrònica de l'Ajuntament de Castellar del Vallès, el qual determina els aspectes tècnics i organitzatius necessaris per a la implantació dels sistemes de signatura electrònica per a cada tràmit o servei. Podeu consultar la seva publicació al BOPB del 9/2/2016 en el document annex.

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40