Modificació de dades al Padró Municipal d'Habitants
Àmbit | Padró d'habitants
Notificació a l'Ajuntament de la incorrecció de dades que figuren en el padró municipal d'habitants, per tal de corregir-les.
Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol persona que estigui empadronada a Castellar del Vallès.
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment.
per Internet | Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”.
Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses
Notes:
- És necessari fer el tràmit per a cada membre familiar.
- En el cas que s'ompli el formulari correctament i s'enviï tota la documentació, no serà necessari anar presencialment a les oficines de l'Ajuntament.
Enllaç tràmit Documentació | Es requereix de la documentació següent:
- Documentació de les persones que consten d´alta en el Padró: DNI, llibre de família, partida de naixement, passaport o NIE (estrangers).
- Documentació de l´habitatge on consten empadronats: escriptura de la finca (còpia simple), contracte de compra-venda o de lloguer.
Període de resolució | Immediat