El servei de comunicació d’absències té per objectiu facilitar el contacte de la Policia Local de Castellar del Vallès amb la ciutadania que es trobi fora del municipi en cas que es produeixi una incidència al seu domicili. Aquest servei estarà actiu durant el període de vacances entre el 01 de juliol i el 15 de setembre.
Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”, omplir la instància genèrica i adjuntar el formulari de sol·licitud correctament omplert i la documentació requerida.
Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.
Enllaç tràmitCal portar la sol·licitud omplerta correctament.
Només s’acceptaran sol·licituds de comunicació d’absències en cas que aquestes tinguin una durada igual o superior a una setmana.
Gratuït
Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.