Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 5/12/2025 13:49:55

Habilitació de llars compartides

Àmbit | Activitats, Empresa

Mitjançant la realització d'aquest tràmit el titular inicia el procediment d'habilitació corresponent i previ abonament de la taxa municipal, si s'escau, ja podrà iniciar l'activitat. Un cop l’ajuntament hagi comunicat a l’administració turística de la Generalitat de Catalunya les dades definitives de l’habilitació, es realitzarà la inscripció al Registre de Turisme.

Té la consideració de llar compartida l'allotjament turístic que és l'habitatge principal i residència efectiva de la persona titular que cedeix habitacions i comparteix com a servei d'allotjament amb terceres persones a canvi de contraprestació econòmica i per a una estada igual o inferior a 31 dies.

Qui ho pot sol·licitar | Persona física interessada, persona que representa, persona autoritzada
Quan es pot sol·licitar | Aquest tràmit es pot efectuar en qualsevol moment.
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR".

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

Enllaç tràmit
Presencial |

Per més informació:

A tenir en compte |

L'organisme responsable del tràmit és el Departament d'Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya

Necessites ajuda?

Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40