Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Agenda

Divendres 16 d'abril de 2010

Taller

Resolució de conflictes amb els adolescents

Adreçat a pares i mares d'alumnes de secundària

Aquest taller s'inclou dins el cicle "Mirar més enllà", de l'Escola de Pares i Mares, impartit per la psicopedagoga i mestra d'educació especial Tere Abellán.

Es tracta de tallers per compartir experiències i situacions viscudes com a pares o mares d'adolescents, reflexionar sobre els diferents canvis que fan, entendre quines són les seves preocupacions i aprendre a millorar la comunicació i la relació amb els adolescents des de l'autoritat i l'afecte.

Horari | De 21.30 a 23.30 h.

Destinataris | Adolescència i Joventut i públic general

Organitza | Ajuntament i AMPAs IES Castellar, IES Puig de la Creu i Escola El Casal

Programa | Curs 2009-2010

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Cercador















Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40