De l'11 de novembre al 13 de novembre de 2022
Contes
Contecontat. Festival de contes
El festival incloou 10 sessions de contes: 8 destinades a tots els públics i 2 destinades a públic adult. Completarà la graella un vermut rondaller que consistirà en una xerrada-tertúlia a càrrec de la il·lustradora Laia Codina i la guionista i escriptora Anna Maria Fité.
Els rondallaires que participaran en el festival són: Susagna Navó, Rosa Fité, Laberta Delpoblet, Gabi Ruiz, Sílvia Leiva, Carles Alcoy, Josep Maria roviralta, Cesc Serrat i Sergi Gil.
La cloenda del festival es farà amb una marató de contes en la que un bon grapat de persones aficionades i col·laboradores explicaran, llegiran o teatralitzaran un reguitzell de contes curts; estàs convidat a participar-hi.
Regal d'un conte amb cada entrada.
Divendres 11
- 21 h: Contes d'adults, amb Josep M. Roviralta i Gabi Ruiz. Relats breus, divertits i ocurrents i ideals per passar una vetllada entretinguda. Contes ideals per a nens grans.
Dissabte 12
- 11 h: La bruixa i el gat negre, amb Gabi Ruiz. Una bruixa molt peculiar té un problema amb el seu gat. Com el resoldrà?
- 12 h: L'armari vermell dels contes, amb Susagna Navó. En un armari podem guardar roba, sabates, mitjos. Però a l'armari vermell la Susagna guarda... contes.
- 17 h: Contes que conten, amb Rosa Fité. Contes que conten és tot allò que ens diuen i ens expliquen... talment com si fos una xafarderia.
- 18 h: El món màgic de la Sílvia, amb Sílvia Leiva. En el món màgic de la Sílvia pot passar qualsevol cosa, tot és possible, tot és màgic.
- 19 h: Contarelles d'en Cesc, amb Cesc Serrat. Històries, llegendes, rondalles... en Cesc Serrat sorprèn sempre amb els seus contes tendres i entranyables.
- 21 h: L'art d'amargar-se la vida o com fer d'un mateix un miserable, amb Carles Alcoy. Una història real com la vida que no et deixarà indiferent.
Diumenge 13
- 11 h: Contes i cantes, amb Sergi Gil. Quan els contes tenen música, els contes i els cantes. Això farà el Sergi al matí del diumenge.
- 12 h: Contes a la maleta, amb Laberta Delpoble. Quan Laberta Delpoble marxa de viatge omple la maleta de contes. Aquesta vegada farà una parada a Castellar.
- 13 h: L'àlbum il·lustrat, amb Anna M. Fité i Laia Codina. Una xerrada, una tertúlia i presentació del món de l'àlbum il·lustrat de la mà d'una escriptora i una il·lustradora. Amb vermut i aperitiu.
- 17 h: Marató de contes. Un reguitzell de contes molt curtets explicats per molta gent encantadora.
Venda d'entrades a l'a/e lalcavot.teatre@gmail.com, per WhatsApp al tel. 616439985 o al local de L'Alcavot d'11 a 12 h.
Horari | Diferents horaris
Preu | 1 sessió, 5 €; 2 sessions, 8 €; 3 sessions, 10 €; 4 sessions, 12 €; 5 sessions 15 €. Socis de L'Alcavot, 3 €
Destinataris | Públic general
Organitza | L'Alcavot Espai Cultural
Lloc | L'Alcavot Espai Cultural