Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Agenda

Fragment del cartell promocional de la proposta.
Fragment del cartell promocional de la proposta.

Diumenge 18 de maig

Teatre

XII Mostra de Teatre: "Charlie i la fàbrica de xocolata"

Direcció: Fiona Salvador

Repartiment: Leire Cabrera, Noel Castillo, Júlia González, Sofia Lloret, Thiago Matencio, Gina Moya, Lucia Pérez, Roger Sáez, Angie Fernández, Eudald Sauquet

Sinopsi: Charlie i la fàbrica de xocolata és un musical basat en la popular obra de Roald Dahl, que celebra la imaginació, la família i el poder dels somnis. La història segueix en Charlie

Bucket, un nen pobre que guanya un concurs per visitar la misteriosa fàbrica de xocolata de Willy Wonka, un excèntric i genial fabricant de dolços. En Charlie, juntament amb altres nens guanyadors del concurs, explora el món màgic i ple de sorpreses de la fàbrica, un lloc en el qual els seus somnis i desitjos es troben amb les estranyes conseqüències a causa de la seva mala conducta. A mesura que avança la història, en Charlie destaca per la seva bondat i humilitat, mentre que els altres infants, egoistes i maleducats, pateixen les repercussions de les seves accions.

Entrades exhaurides.

Horari | 18:30

Preu | Taquilla inversa (mínim 4 euros) amb reserva d'entrada prèvia

Destinataris | Públic general

Organitza | Llum a Escena amb la col·laboració d'Espaiart i l'Ajuntament

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Cercador















Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40