Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Agenda

Imatge d'una edició anterior de la Fira de Sant Jordi.
Imatge d'una edició anterior de la Fira de Sant Jordi.

Dijous 23 d'abril

Fira

Fira de Sant Jordi

La fira comptarà amb més de 30 parades entre comerç local, establiments de fora del municipi i entitats locals, oferint una àmplia varietat de productes relacionats amb Sant Jordi, com llibres, roses i articles artesanals. A més, durant tota la jornada s’hi duran a terme tallers i activitats per a tots els públics. Al matí hi haurà programació en directe de Ràdio Castellar a la plaça.

Signatures:

Carpa de la llibreria La Centraleta: d'11 a 12 h, amb Mònica Gómez Quero; de 17 a 18 h, amb Oriol Vidal i Carla Fernández; de 18 a 19 h, amb David Trivño i José Manuel Mateo.

Carpa de la llibreria Vallès: a partir de les 17 h, amb els escriptors locals Anna Vilà, Jaume Hidalgo, David Triviño, Joan Mundet, Enriqueta Viladoms, Albert Montoya i Ramon Falcó.

Carpa de 7Stars: a la tarda, amb Carlos Álvarez Cruz, guanyador del Silent Manga Audition (editorial Zenon).

Horari | De 10 a 20 h

Destinataris | Públic general

Organitza | Comerç Castellar, amb la col·laboració de l'Ajuntament, la Generalitat de Catalunya i PIMEC

Lloc | Pl. d'El Mirador

Programa | Sant Jordi 2026

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Cercador















Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40