Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Comerç, mercat i consum

OMIC
OMIC

Recomanacions de prestació de serveis (reparació de productes, serveis a domicili, etc.)

L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) i la Diputació de Barcelona demanen precaució a l'hora de contractar un professional per realitzar reformes i manteniment de la llar (pintors, fusters, lampistes, electricistes, etc.), la reparació d'electrodomèstics, el transport de vehicles avariats, els serveis de perruqueria i estètica, etc.

Recomanacions:

  • Informeu-vos de les tarifes de preus, preus de la mà d'obra, preus de desplaçament, de les peces, etc. abans de contractar el servei.
  • No us precipiteu amb els serveis publicitats amb certs descomptes.
  • Fixeu-vos en la publicitat: que hi consti el nom i l'adreça de l'empresa.
  • Pareu atenció amb els serveis urgents.
  • Demaneu pressupost previ per escrit.
  • Exigiu sempre el resguard de dipòsit si deixeu dipositt un producte per prestar un servei.
  • Les avaries o defectes ocults posteriors al pressupost han de constar per escrit i han d'estar signades per ambdues parts, també les modificacions que demaneu.
  • Demaneu la factura detallada.
  • Vigileu! Si no accepteu el pressupost, us poden cobrar les despeses de la seva elaboració.
  • Tots els professionals que realitzin serveis a domicili han d'anar degudament identificats. No dubteu a exigir-los l'acreditació abans de deixar-los entrar a casa!
  • Existeixen recàrrecs addicionals si sol·liciteu el servei urgent o en hores nocturnes o festius. Informeu-vos sempre del cost del servei abans d'encarregar-lo.
  • Si teniu una assegurança de la llar pot ser que moltes avaries que tingueu a casa quedin cobertes per l'asseguradora. Informeu-vos abans d'encarregar el servei a un tercer.
  • Els/les tècnics/ques disposen de fulls oficials de reclamació/denúncia.
  • És una garantia contractar una empresa adherida al Sistema Arbitral de Consum.

Per consultar o tramitar una reclamació us podeu adreçar a la nostra Oficina Municipal d'Informació al Consumidor o al correu electrònic omic@castellarvalles.cat.

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40