Les tasques que es desenvoluparan tindran a veure amb l’impuls de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació
La Regidoria de Promoció Econòmica i Ocupació obrirà dilluns, 9 de maig, les inscripcions als Plans d’Ocupació Locals aprovats per la Generalitat de Catalunya que permetran que 14 persones en situació d’atur treballin a l’Ajuntament entre els mesos de juliol i desembre.
Les persones escollides realitzaran tasques relacionades amb el projecte Continuem impulsant les TIC, donant continuïtat a les feines que unes altres 14 persones estan portant a terme aquest primer semestre de l’any. Els contractes que s’ofereixen els haurà d’ocupar personal administratiu que ha d’estar en situació d’atur i inscrit en la Servei d’ocupació de Catalunya. Com a requisits indispensables per optar a aquests llocs de treball es demana que no s’hagi participat en projectes de plans d’ocupació anteriors en els darrers 18 mesos, que es tingui un nivell alt d’informàtica i coneixements administratius i que la formació bàsica sigui el graduat en ESO o equivalent.
Tal com ja es va fer en l’anterior procés de contractació, per accedir als llocs de treball tindran caràcter preferent els joves de fins a 30 anys, els treballadors o treballadores que hagin participat en accions formatives relacionades amb els sectors prioritzats a la convocatòria i treballadors o treballadores amb discapacitat i altres col·lectius en situació de risc d’exclusió social.
La selecció dels candidats es durà a terme a través del procediment habitual de la borsa de treball del Departament de Promoció Econòmica i Ocupació (DPEiO), situat a l’edifici de Cal Botafoc (c. de Sant Llorenç, 7). Les inscripcions es poden formalitzar en aquest mateix edifici fins al dia 20 de maig, de dilluns a divendres de 9 a 13.30 hores. Es pot sol·licitar més informació adreçant un correu electrònic a l’adreça dpeio@castellarvalles.cat o al telèfon 93 714 42 06.
El projecte Continuem impulsant les TIC es divideix en dos vessants: d’una banda, l’inventari i descripció de tràmits, mecanització de dades i digitalizació de documents per a diferents àrees municipals. El segon vessant del projecte consisteix a difondre les tecnologies de la informació i la comunicació a la ciutadania a través del Centre de Coneixement El Mirador.
El Servei d’Ocupació de Catalunya ha atorgat a l’Ajuntament de la vila una subvenció total de 192.526,49 euros per a la contractació d’aquestes 28 persones. A més, el Consorci per l’Ocupació del Vallès Occidental assumeix en aquesta edició la formació específica que reben els beneficiaris dels plans d’ocupació.