Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Actualitat

El director dels mitjans municipals, Julià Guerrero, i el regidor de Comunicació, Pepe González, van presentar la nova programació de Ràdio Castellar
El director dels mitjans municipals, Julià Guerrero, i el regidor de Comunicació, Pepe González, van presentar la nova programació de Ràdio Castellar

La temporada 2011-2012 de Ràdio Castellar compta amb la implicació d’una cinquantena de col·laboradors

Dimecres 5 d'octubre de 2011

La graella presenta quatre nous programes i manté altres espais històrics

Unes 40 persones van assistir ahir dimarts, 4 d’octubre, a la Sala d’Actes d’El Mirador, a la presentació de la temporada 2011-2012 de Ràdio Castellar. L’acte, que va incloure la projecció d’un vídeo promocional on hi apareixen totes les persones que fan possible el dia a dia de l’emissora, va comptar amb la participació del regidor de Comunicació, Pepe González, i del director dels mitjans municipals, Julià Guerrero.  

La nova graella de l’emissora municipal és possible gràcies a la implicació de diversos professionals i d’una cinquantena de col•laboradors. Com a novetats, la 90.1 de la FM estrenarà aquest any quatre nous programes: “Molt Bakano”, que anirà a càrrec de l’entitat Castellar x Colòmbia cada dimarts, a les 22 hores; l’espai gastronòmic “Quins fogons”, que s’emetrà tots els divendres a les 14 hores; “Happy hour”, els divendres a les 22 hores, que reforçarà la franja dedicada al públic jove d’aquest dia; i el programa cultural “La cançó de la fi del món”, que s’emetrà els dijous a les 22 hores.

La nova programació estable, que anirà d’octubre a juny, mantindrà també alguns dels programes més veterans. És el cas de l’”Estils”, que enguany compleix 15 anys en antena d’entrevistes a fons als castellarencs. També continuen “El Galliner” de l’Esbart Teatral, el concurs infantil “QKK” o l’espai sardanista “Renaixença”. Aquest darrer espai serà possible aquesta temporada gràcies a la implicació de l’Agrupació Sardanista Amics de Castellar (ASAC).

Pel que fa als continguts d’actualitat, l’emissora manté les dues edicions de l’informatiu, de dilluns a divendres, a les 13.30 i a les 20.00 hores, i l’edició de cap de setmana dels diumenges a les 20 h. A més, l’oferta informativa es completarà de dilluns a divendres, després de l’Informatiu Vespre, amb diferents espais: els dilluns i divendres amb els Esports; els dimarts, amb el programa sobre l’actualitat local a la xarxa “B de Blog”; els dimecres amb “La Tertúlia”; i els dijous, amb l’espai “A fons”.

D’altra banda, l’entreteniment arribarà de dilluns a divendres de la mà dels espais “Dos x tres”,  el magazín “Dotze” i “Castellar de tarda”. Els dissabtes a la tarda, es podrà escoltar una selecció dels millors moments del magazín.

Tots els espais que compartiran a graella aquesta temporada sumaran un mínim de vuit hores d’emissió pròpia diària de dilluns a divendres.

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Cercador





Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40