Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Actualitat

Asensio Gris, en un moment de l'acte que va tenir lloc a la Residència Falgàs, on resideix.
Asensio Gris, en un moment de l'acte que va tenir lloc a la Residència Falgàs, on resideix.

Asensio Gris rep la Medalla Centenària del Departament de Benestar Social i Família

Dijous 16 d'octubre de 2014

Asensio Gris, un melillenc afincat a la vila, va rebre ahir a la tarda la Medalla Centenària de la Generalitat de Catalunya, en un acte que es va celebrar a la Residència Falgàs on va estar acompanyat per familiars, companys i treballadors de l’equipament.

L’acte va comptar amb l’assistència de l’alcalde de la vila, Ignasi Giménez, la tinent d’alcalde de l’Àrea de Serveis a les Persones, Glòria Massagué, i la presidenta de l’Institut Català de les Dones, Montse Gatell, que va ser qui va fer el lliurament de la Medalla a Asensio Gris en representació de la Generalitat. A més, Gatell va fer lectura d’una carta de felicitació a l’homenatjat, en nom de la Consellera de Benestar Social i Família, Neus Munté, mentre que l’alcalde va lliurar a Gris un ram de flors.

Asensio Gris Lidon, nascut el 15 d’octubre de 1914 a Melilla, va ser enviat a Múrcia pels seus pares a l’inici de la Guerra Civil. De jove, es va traslladar a Sabadell, on va començar a treballar a la indústria tèxtil. Aficionat al futbol i soci fins fa poc del Club Esportiu Sabadell, Gris té una filla, dues nétes i dues besnétes.

La Medalla Centenària és una iniciativa del Departament de Benestar Social i Família. Es tracta d'una medalla gravada amb el nom i l’any de naixement commemorativa del centenari. A aquest reconeixement institucional poden accedir-hi totes les persones residents a Catalunya que compleixin els requisits i realitzin la sol·licitud corresponent.

En l’actualitat, a Castellar hi ha 9 persones més que superen el segle de vida: una dona de 100 anys, quatre de 101 anys, una de 103 i una altra de 105. A més, hi ha dos homes de 102 anys.

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Cercador





Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40