Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Actualitat

Vista d'El Balcó.
Vista d'El Balcó.

L’Ajuntament presenta una reclamació a Endesa per la gestió d’una avaria elèctrica a l’Aire-Sol D i El Balcó

Dimarts 16 d'octubre de 2018

L’Ajuntament de Castellar del Vallès ha tramès avui una reclamació a Endesa Distribución per “la gestió deficient” de l’avaria elèctrica que les nits de dilluns i dimarts ha deixat sense subministrament els abonats de les urbanitzacions de l’Aire-Sol D i El Balcó de Sant Llorenç.

A la carta que l’alcalde, Ignasi Giménez, ha fet arribar a la companyia, amb còpia al coordinador de zona i a la Direcció General d’Energia i Mines de la Generalitat, s’especifica que la solució d’instal·lar un generador de corrent va arribar tard i va resultar insuficient ja que no es va poder donar servei a tots les persones afectades.

Així mateix, els serveis tècnics municipals han reclamat al mateix coordinador de zona un informe sobre la motivació de l’avaria i quines accions i quan es van emprendre per solucionar-la. A més, també s’ha sol·licitat informació sobre quines actuacions s’han previst per a la millora de les línies i per evitar que es repeteixin incidències com la d’aquesta setmana.

D’altra banda, l’Ajuntament posa a disposició del veïnat afectat els serveis de l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) per tal de rebre assessorament a l’hora de tramitar reclamacions pels danys causats pels talls de llum.

Des de l’OMIC es recomana que les persones afectades contactin amb la seva companyia elèctrica per a la presentació d’una queixa. En cas de no rebre una resposta satisfactòria en el termini d’un mes, els abonats poden tramitar una reclamació a través de l’OMIC, mitjançant els fulls disponibles al Servei d’Atenció Ciutadana d’El Mirador o al portal web municipal: www.castellarvalles.cat/reclamacionsomic. Podeu consultar les recomanacions que ha facilitat l'OMIC clicant aquí.

L’avaria que va afectar les urbanitzacions de l’Aire-Sol D i El Balcó es va iniciar diumenge a la nit, coincidint amb el temporal d’aigua que va caure al municipi. El servei no s’ha pogut restablir amb normalitat fins avui dimarts, a les 8.30 del matí.

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Cercador





Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40