Tràmit per la inscripció per la participació al concurs per a l’adjudicació de les barres de bar del concert de Festa Major a la plaça de la Fàbrica Nova la nit del dissabte 13 de setembre de 2025.
El nombre màxim de places per l’edició del 2025 és de quatre barres.
Podran realitzar la sol·licitud únicament les entitats que reuneixin els requisits següents:
- Ha de ser una entitat degudament inscrita en el Registre municipal d’entitats de l’Ajuntament de Castellar del Vallès a la data de publicació de la convocatòria.
- Haver desenvolupat al municipi cada any, durant els tres anys naturals immediatament anteriors a la presentació de la sol·licitud de participació, activitats d’interès públic o utilitat social, obertes al públic en general i/o participatives, amb o sense pagament de preu o entrada. S’entén per interès públic o utilitat social aquelles activitats organitzades per les entitats adreçades al conjunt de la població.:
Aquesta sol·licitud s'ha de presentar electrònicament, s'ha d'accedir fent clic a “@ TRAMITAR”, omplir el formulari electrònic específic i adjuntar la documentació requerida.
Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.
Enllaç tràmitInstància de sol·licitud específica correctament omplerta, aportant la documentació necessària especificada al formulari i les bases reguladores.
Veure les bases reguladores i convocatòria del concurs per a l’adjudicació de les barres de bar del concert de festa major a la plaça de la fàbrica nova la nit del dissabte 13 de setembre de 2025.
Gratuït
Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.