L'OMIC és el servei d'atenció a les persones consumidores que ofereix l'Ajuntament de Castellar del Vallès. Aquest realitza la recepció, gestió de denúncies i reclamacions dels consumidors per realitzar les gestions de mediació o per remetre-les a les entitats o els organismes competents.
Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR” adjuntant el formulari corresponent a cada cas i la documentació requerida .
Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses
@ TRAMITARPer informació i assessorament de l'OMIC, demana cita prèvia clicant aquí.
Abans de sol·licitar la cita amb el servei, cal haver presentat prèviament el corresponent Full oficial de queixa / Reclamació / Denúncia.
Si es vol presentar de forma presencial, cal demanar cita prèvia al Servei Finestreta única empresarial (FUE), clicant aquí.
Formulari de presentació de reclamació/denúncia degudament complimentat.
Podeu fer consultes, peticions d’informació, sobre els dubtes que tingueu en relació amb el consum. Podeu consultar com a persona consumidora, com a empresa/professional o com a entitat/organisme de consum. Les consultes poden tractar sobre els drets en relació amb el consum i les formes d'exercitar-los, sobre les obligacions o sobre qualsevol altre tema relacionat amb el consum en general.
També podeu utilitzar aquest formulari per fer arribar una petició d'informació sobre l'estat de tramitació de la reclamació/denúncia/queixa que hagueu presentat i per aportar documentació o manifestar un canvi en relació amb la reclamació/denúncia/queixa presentada.
Gratuït
Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.