Segons la Llei de Signatura Electrónica 59/2003, un certificat electrònic és un document signat electrònicament per un prestador de serveis de certificació que vincula unes dades de verificació de signatura (clau pública) a un signant i confirma la seva identitat.
Els certificats digitals admesos per accedir als serveis que s'ofereixen dins la Seu electrònica són els emesos per les següents entitats prestadores de serveis de certificació:
A més, l'Ajuntament de Castellar del Vallès s'ha constituït com a Entitat de Registre col·laboradora de l’Agència Catalana de Certificació per a l’expedició del certificat digital idCAT i la identificació digital idCAT Mòbil a la ciutadania, consulti la informació sobre com obtenir aquest certificat. Cliqueu aquí.
El dia 29 de gener de 2016 mitjançant Decret d'Alcaldia, es va aprovar el Protocol d’identificació i signatura electrònica de l'Ajuntament de Castellar del Vallès, el qual determina els aspectes tècnics i organitzatius necessaris per a la implantació dels sistemes de signatura electrònica per a cada tràmit o servei. Podeu consultar la seva publicació al BOPB del 9/2/2016 en el document annex.