Què és la carpeta ciutadana
La Carpeta Ciutadana és un entorn de comunicació entre l'Ajuntament i la ciutadania que permet la consulta, prèvia identificació amb identificació digital (idCAT Mòbil) o certificat digital, a informació personal de:
- Padró d’habitants: consulta les teves dades al Padró municipal d'habitants i obté el document electrònic de volants d’empadronament i de convivència
- Registre municipal: accedeix a les teves anotacions del Registre General de l’Ajuntament (entrades i sortides)
- Estat dels tràmits municipals: consulta l'estat dels teus tràmits en curs i finalitzats
- Cens electoral: consulta les teves dades al cens electoral per poder exercir el teu dret a vot cada vegada que es convoquin unes eleccions
Mitjançant altres aplicacions pots accedir a:
- Verificar documents electrònics emesos per l'Ajuntament
- Notificacions electròniques: consulta les notificacions que l’administració t’ha tramès
- Factures electròniques: accedeix a l’espai per poder enviar les teves factures a l’Ajuntament
- Consulta l’estat dels meus tràmits: accedeix a l'espai dels tràmits que has fet amb la plataforma e-TRAM
- Els meus tributs: consulta les dades fiscals que consten a les bases de dades de l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona i l’estat de pagament dels teus tràmits