Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de
la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes
la seva utilització.
Sol·licitud de subvencions per a facilitar la mobilitat per raó d’estudis per al curs escolar 2022/2023
Àmbit | Economia i hisenda
Sol·licitud de concessió de subvencions per facilitar el desplaçament a centres educatius situats fora del municipi per cursar programes de formació i inserció, cicles formatius de grau mitjà o superior, d’especialitats que no estiguin ofertades en el municipi, o estudis universitaris, adreçats a joves nascuts/des entre els anys 1997 i 2007, inclusivament, que estiguin empadronats/ades al municipi de Castellar del Vallès com a mínim dotze mesos abans de sol·licitar la subvenció.
La quantia de la subvenció serà de 80 € quan el desplaçament es realitzi al municipi de Sabadell i de 105,20 € quan el desplaçament es realitzi a altres municipis.
Convocatòria extraordinària (de l'01 al 15 de juny de 2023):
1. Les persones que van ser beneficiàries de la subvenció a la convocatòria anterior, publicada en el BOPB en data 21 de desembre de 2022 per al curs 2022-2023, no poden tornar a presentar sol·licitud en aquesta convocatòria extraordinària.
2. Les persones que van presentar sol·licituds que es van desestimar per superar la quantia màxima fixada en la convocatoria esmentada en el punt 1 queden exemptes de presentar una nova sol·licitud. Aquestes persones disposen del termini fixat a la present convocatòria (de l’1 a 15 de juny de 2023) per manifestar la disconformitat a la incorporació d’ofici de la seva sol·licitud per part de l’administració.
Qui ho pot sol·licitar | Joves nascuts/des entre els anys 1997 i 2007 que estiguin empadronats/ades en el municipi de Castellar del Vallès com a mínim dotze mesos abans de sol·licitar la subvenció.
Quan es pot sol·licitar | Del 09 al 31 de gener de 2023, inclusivament (primera convocatòria)
De l'01 al 15 de juny de 2023, inclusivament (convocatòria extraordinària)
per Internet |
Per presentar la sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR” i caldrà:
- Omplir el formulari de sol·licitud electrònic, informant totes les dades (inclonent les dades del compte corrent on transferir la subvenció)
- Adjuntar la documentació requerida:
Document acreditatiu d’haver formalitzat la matrícula en els estudis que donen dret a obtenir la subvenció.
Document acreditatiu d’haver realitzat el pagament (cal presentar un dels dos):
Pels estudis de cicles formatius de grau superior i de graus universitaris: document acreditatiu d’haver abonat els drets de matrícula.
Pels estudis de cicles formatius de grau mig i de programes de formació i inserció, que s’imparteixen amb caràcter gratuït: el document normalitzat, acreditatiu d’haver abonat les diverses despeses requerides per poder cursar els estudis (pagaments a les associacions de mares i pares d’alumnes, pagaments per adquisició de material, etc), degudament emplenat, signat i segellat per la Secretaria del centre educatiu.
Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.
Aquesta sol·licitud s’ha de realitzar de forma telemàtica. Tot i així, a partir del dia 9 de gener de 2023, en el cas que el/la sol·licitant no pugui obtenir un certificat digital o la identificació digital idCat Mòbil, podrà realitzar-ho de forma presencial demanant cita prèvia a www.castellarvalles.cat/citapreviasac
Cal aportar la documentació següent (s'escanejarà i es retornarà):
Document identificatiu (DNI, targeta de residència o número d’identificació de persones estrangeres, o passaport) de la persona que sol·licita la subvenció.
Les dades del compte corrent on transferir la subvenció ( Núm. IBAN i dades de l'entitat bancaries). La persona titular de compte corrent ha de ser la persona beneficiària de la subvenció.
Document acreditatiu d’haver formalitzat la matrícula en els estudis que donen dret a obtenir la subvenció.
Document acreditatiu d’haver realitzat el pagament (cal presentar un dels dos):
Pels estudis de cicles formatius de grau superior i de graus universitaris: document acreditatiu d’haver abonat els drets de matrícula.
Pels estudis de cicles formatius de grau mig i de programes de formació i inserció, que s’imparteixen amb caràcter gratuït: el document normalitzat, acreditatiu d’haver abonat les diverses despeses requerides per poder cursar els estudis (pagaments a les associacions de mares i pares d’alumnes, pagaments per adquisició de material, etc), degudament emplenat, signat i segellat per la Secretaria del centre educatiu.
A tenir en compte |
EN EL CAS QUE NO S'APORTI TOTA LA DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA, NO ES PODRÀ TRAMITAR.
La concessió s’efectuarà mitjançant un règim de concurrència no competitiva, que significa que hi accediran totes les persones que presentin la sol·licitud i que compleixin els requisits.
En aquest procediment es substitueix la notificació individual per la publicació que es farà en el tauler d’anuncis de la corporació
Per consultes es pot enviar un correu-e a: ajutstransportjoves22-23@castellarvalles.cat