Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 17/10/2019 19:32:28

Petició de cita amb l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor

Àmbit | Consum

L'OMIC és el servei d'atenció a les persones consumidores que ofereix l'Ajuntament de Castellar del Vallès . Aquest servei consta de:

  • Informació i orientació sobre els drets i deures del consumidor.
  • Recepció, gestió de denúncies i reclamacions dels consumidors per realitzar les gestions de mediació o per remetre-les a les entitats o els organismes competents.
  • Coordinació de la formació i educació de les persones consumidores i usuàries de serveis.
Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol persona interessada.
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment demanant visita concertada.
Per telèfon |
Presencial |
Documentació |
  • Per demanar hora: No cal documentació.
  • Per l'entrevista amb l'OMIC: Tota la documentació referent a la reclamació o denúncia que es vol formular (factures, tikets, full de reclamació...).
Termini estimat |

Indeterminat

Cost |

Gratuït

Informació legal | - Llei 26/84 General per a la Defensa de Consumidors i dels Usuaris. - Llei 3/1993, de 5 de març, de l'estatut del Consumidor de Catalunya. - Llei 8/2004 , de 23 de desembre, d'horaris comercials. - Decret 70/2003, de 4 de març, pel qual es regulen els fulls de reclamació/denúncia als establiments comercials i en l'activitat de prestació de serveis.

Necessites ajuda?

Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica fent clic aquí.

Més informació

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40