Important: Degut a la situació provocada per la pandemia Covid-19, demanem que sempre que sigui posible que la presentació de instancies es faci de forma telemàtica. La sol·licitud i tota la documentació requerida, s’han de presentar al registre general de l’Ajuntament de forma electrònica a través del tràmit d’instància genèrica de la web www.castellarvalles.cat o de forma presencial al Servei d’Atenció Ciutadana (edifici El Mirador, plaça d’El Mirador, s/n) demanant cita prèvia, sense perjudici d’altres formes previstes a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Anunci bases i convocatòria BOPB 10/03/2022
Anunci DOGC 14/03/2022
Fi termini presentació instàncies 04/04/2022
Relació provisional d'admesos i exclosos 20/04/2022
Relació definitiva d'admesos i exclosos 26/04/2022
Diligència de resultats prova de coneixements de la llengua catalana 27/04/2022
Anunci resultats prova teòrica-pràctica 12/05/2022
Anunci valoració de mèrits i convocatòria d'entrevista 24/05/2022
Anunci resultat entrevista, valoració de mèrits, puntutació final i proposta de contractació 08/06/2022