La sol·licitud específica i tota la documentació requerida, s’han de presentar al registre general de l’Ajuntament de forma electrònica a través del tràmit d’instància genèrica de la web www.castellarvalles.cat o de forma presencial al Servei d’Atenció Ciutadana (edifici El Mirador, plaça d’El Mirador, s/n) demanant cita prèvia, sense perjudici d’altres formes previstes a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Anunci BOPB bases reguladores: 24/10/2022
Anunci DOGC convocatòria: 31/10/2022
Data inici presentació sol·licituds: 01/11/2022
Data límit presentació sol·licituds: 21/11/2022
Relació provisional admesos i exclosos: 17/01/2023
Fine termini presentació esmenes i/o al·legacions: 31/01/2023
Data prova coneixements llengua catalana: 01/02/2023
Data prova teòrica: 07/02/2023
Acceptar causa abstenció al·legada, nova designació membre tribunal i modificació error material: 01/02/2023
Relació definitiva admesos i exclosos: 02/02/2023
Diligència prova català
Anunci resultats prova teòrica i convocatòria prova pràctica: 08/02/2023
Anunci resultats prova pràctica i puntuació final fase oposició: 21/02/2023
Anunci resultats fase concurs, puntuació final i proposta de nomenament: 21/02/2023