Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Oferta de treball de l'Ajuntament

La pàgina s'ha generat el 12/07/2025 12:54:52

Convocatòria del procés selectiu per a la selecció de personal laboral temporal per cobrir lloc de treball d'auxiliar tècnic/a de comunicació, per cobrir transitòriament la persona titular del lloc pel temps que duri la baixa mèdica.

Estat | Finalitzada
Data de publicació | 17/11/2022
Data límit | 28/11/2022
Data de resolució | 17/11/2022

La sol·licitud específica i tota la documentació requerida, s’han de presentar al registre general de l’Ajuntament de forma electrònica a través del tràmit d’instància genèrica de la web  www.castellarvalles.cat o de forma presencial al Servei d’Atenció Ciutadana (edifici El Mirador, plaça d’El Mirador, s/n) demanant cita prèvia, sense perjudici d’altres formes previstes a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Anunci publicació bases BOPB 17/11/2022

Anunci convocatòria DOGC 17/11/2022

Data inici presentació sol·licituds 18/11/2022

Data límit presentació sol·licituds 28/11/2022

Relació provisional admesos i exclosos 7/12/2022

Data límit presentació al·legacions 13/12/2022

Relació definitiva d'admesos i exclosos 14/12/2022

Anunci puntuació prova de coneixements i convocatòria d'entrevistes 20/12/2022

Anunci puntuació entrevistes, fase concurs, puntuació final i proposta contractació: 09/01/2023

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40