La sol·licitud específica i tota la documentació requerida, s’han de presentar al registre general de l’Ajuntament de forma electrònica a través del tràmit d’instància genèrica de la web www.castellarvalles.cat o de forma presencial al Servei d’Atenció Ciutadana (edifici El Mirador, plaça d’El Mirador, s/n) demanant cita prèvia, sense perjudici d’altres formes previstes a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Anunci publicació bases BOPB 17/11/2022
Anunci convocatòria DOGC 17/11/2022
Data inici presentació sol·licituds 18/11/2022
Data límit presentació sol·licituds 28/11/2022
Relació provisional admesos i exclosos 7/12/2022
Data límit presentació al·legacions 13/12/2022
Relació definitiva d'admesos i exclosos 14/12/2022
Anunci puntuació prova de coneixements i convocatòria d'entrevistes 20/12/2022
Anunci puntuació entrevistes, fase concurs, puntuació final i proposta contractació: 09/01/2023