Tota la documentació requerida, s’ha de presentar al registre general de l’Ajuntament de forma electrònica a través del tràmit d’instància genèrica de la web www.castellarvalles.cat o de forma presencial al Servei d’Atenció Ciutadana (edifici El Mirador, plaça d’El Mirador, s/n) demanant cita prèvia, sense perjudici d’altres formes previstes a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Data publicació BOPB: 9/12/2022
Data publicació DOGC 13/12/2022
Data inici presentació sol·licituds: 14/12/2022
Data finalització presentació sol·licituds: 23/12/2022
Relació provisional admesos i exclosos: 11/01/2023
Fine termini presentació esmenes i/o al·legacions: 16/01/2023
Data celebració prova coneixements: 31/01/2023
Error material relació provisional admesos i exclosos: 17/01/2023
Relació definitiva admesos i exclosos: 23/01/2023
Anunci puntuació proves coneixements i convocatòria entrevistes: 01/02/2023
Anunci puntuació entrevista curricular, fase concurs, puntuació final i proposta de nomenament: 07/02/2023
Declarar desert procés selectiu: 23/02/2023