Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

Comunicació d'incidència d'un rebut tributari municipal

Àmbit | Economia i hisenda

Tràmit pel qual els contribuents poden comunicar qualsevol incidència trobada en un rebut tributari generat per l'Ajuntament de Castellar del Vallès, o bé per l'Organisme de Gestió Tibutària de la Diputació de Barcelona.

Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol persona interessada
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”.

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

@ TRAMITAR
Presencial |
Documentació |
  • Instància genèrica amb la descripció de la incidència.
  • Fotocòpia dels documents i rebuts que justifiquin la incidència
Termini estimat |

3 mesos

A tenir en compte |

No s'acceptaran reclamacions sense documentació que justifiqui la incidència

Cost |

Gratuït

Necessites ajuda?

Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40