Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 20/11/2019 07:09:59

Instància genèrica

Àmbit | Secretaria

És el document que es presenta en l'entrada de qualsevol documentació a l'Ajuntament, i que serveix per a comunicar, sol·licitar o reclamar alguna cosa.

De conformitat amb l’art. 66 de la Llei 39/2015 del Procediment administratiu comú de les administracions públiques, quan l’Administració estableix expressament models específics de presentació de sol·licituds, són d’ús obligat, per la qual cosa, en cas d’utilitzar un model genèric, es procedirà a requerir a la persona interessada perquè faci servir el model específic. Informeu-vos al catàleg de tràmits municipals.

Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol persona.
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment.
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “Enllaç tràmit” adjuntant el formulari corresponent a cada cas i la documentació requerida.

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses

Enllaç tràmit
Presencial |
Documentació |

Instància genèrica, degudament omplerta.

Necessites ajuda?

Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica fent clic aquí.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40