Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

Sol·licitud servei ambulància per actes multitudinaris

Àmbit | Salut

En cas que una entitat o particular realitzi un acte multitudinari, pot sol·licitar a l'Ajuntament la presència d'una ambulància durant 4 hores/dia i activitat. Caldrà realitzar la sol·licitud com a mínim 15 dies abans de la data de realització de l'activitat.

Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol entitat o persona.
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment, sempre que es tramiti amb 15 dies d'antel·lació de la data de realització de l'activitat.
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “Enllaç tràmit” adjuntant el formulari corresponent a cada cas i la documentació requerida.

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses

@ TRAMITAR
Presencial |
Documentació |
  • Instància de sol·licitud correctament omplerta.
A tenir en compte |

L’Ajuntament es fa càrrec del cost del servei de les 4 primeres hores. Si el servei té una duració superior a 4 hores, aquestes correran a càrrec de l'entitat sol·licitant, i la documentació l'hauran de presentar de la següent forma:


1. Sol·licitud d'ambulància al SAC per les 4 primeres hores/dia i activitat.


2. Sol·licitud model de petició d'ambulàncies superiors a 4 hores. Aquesta petició de sol·licitud s'ha de fer arribar directament al Departament Comercial del Grup Lafuente, S.L. pel FAX 93 588 14 50 o al correu electrònic scodina@grupolafuente.es, a on s'aplicaran les tarifes especials que corresponen per l'excés d'hores.


 

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40