Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

Sol·licitud d'informació o comunicació d'incidències i possibles millores de transport públic

Àmbit | Transport i mobilitat

Tràmit pel qual es pot sol·licitar informació sobre el transport públic de Castellar del Vallès o bé comunicar qualsevol incidència del servei. Algunes de les possibles demandes o comunicacions que podeu fer:

  • Creació de noves parades.
  • Millora parades amb la instal·lació de marquesines, bancs, papereres, horaris, etc.
  • Sol·licitud de serveis excepcionals (per cobrir fires, per tots sants, etc.)
Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol persona interessada
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”.

@ TRAMITAR
Per telèfon |
Presencial |
Documentació |

No cal documentació

A tenir en compte |

- Si la queixa fa referència al servei es trasllada a l'empresa concessionària del servei perquè, també, en respongui. - Si es tracta d'una línia interurbana també es trasllada als Serveis Territorials de Ports i Transports. - Gran part de la informació és consultable a la web de l'Ajuntament.

Cost |

Gratuït

Exempcions | Hi ha uns ajuts per la gent gran i per als alumnes i treballadors del TEB, que són responsabilitat de Benestar Social i es resol al SAC.

Necessites ajuda?

Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40