Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

Sol·licitud de celebració de cerimònies civils a l’Ajuntament

Àmbit | Secretaria

És la sol·licitud per a la celebració de matrimonis i cerimònies civils a l’Ajuntament.

Les cerimònies es podran celebrar a diferents estances.

Es pot triar si la cerimònia es fa en català o castellà.

S'haurà d'especificar els número d'assistents.

Es podrà guarnir l'estança o portar música.

Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol persona
Quan es pot sol·licitar | Un cop s'hagi tramitat la sol·licitud de casament civil al Jutjat de Pau.
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”, omplir la instància genèrica i adjuntar el formulari de sol·licitud correctament omplert i la documentació requerida.

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

@ TRAMITAR
Per telèfon |
Presencial |

En primer lloc, s'ha de realitzar una prereserva a la Secretaria de l'Ajuntament.

Un cop feta la prereserva, s'ha de fer el pagament de la taxa.

I per últim, cal portar la sol·licitud i el justificant de pagament al Serveis d'Atenció Ciutadana.

Documentació |

Cal aportar la sol·licitud correctament omplerta i adjuntar el document justificatiu d'haver fet el pagament de la taxa mitjançant transferència bancària.

Caldrà acordar un dia que vagi bé a totes les parts.

A tenir en compte |

Fins que no s'hagi efectuat el pagament de la taxa, la data serà una prereserva.


Important: Seran les persones interessades les que notificaran al Jutjat que la cerimònia es celebrarà a l'Ajuntament i que s'ha de transferir l'expedient civil.

Cost |

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40