Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

Comunicació absències durant el període de vacances

Àmbit | Seguretat

El servei de comunicació d’absències té per objectiu facilitar el contacte de la Policia Local de Castellar del Vallès amb la ciutadania que es trobi fora del municipi en cas que es produeixi una incidència al seu domicili. Aquest servei estarà actiu durant el període de vacances entre el 01 de juliol i el 15 de setembre.

Qui ho pot sol·licitar | Els ciutadans i ciutadanes de Castellar del Vallès
Quan es pot sol·licitar | La sol·licitud es pot presentar des del 20 de juny fins al 8 de setembre, de dilluns a divendres, de 8 a 20 h.
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”, omplir la instància genèrica i adjuntar el formulari de sol·licitud correctament omplert i la documentació requerida.

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

@ TRAMITAR
Presencial |
Documentació |

Cal portar la sol·licitud omplerta correctament.

A tenir en compte |

Només s’acceptaran sol·licituds de comunicació d’absències en cas que aquestes tinguin una durada igual o superior a una setmana.

Cost |

Gratuït

Necessites ajuda?

Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40