Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

Sol·licitud del servei d'atenció domiciliaria (SAD)

Àmbit | Diversitat funcional
  • Tràmit pel qual es sol·licita l'atenció a domicili d'una tercera persona en cas de necessitar suport per dur a terme tasques bàsiques de la vida diària (higiene, alimentació...). Aquest servei està pensat per mantenir, a través de l'atenció domiciliaria, la persona el màxim temps possible al seu domicili.
Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol persona amb un estat de salut fràgil i que pateixin dificultats d'àmbit social
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment
Per telèfon |
Presencial |
Documentació |
  • Per demanar data i hora d'entrevista: No cal documentació.
  • Per l'entrevista amb el tècnic de Benestar Social:
  1. Fotocòpia DNI, NIE o passaport.
  2. Informe mèdic on consti el diagnòstic de salut.
  3. Justificant d'ingressos i despeses econòmiques (justificant de la pensió, declaració de la renda, rebut de lloguer, rebut de centre dia...).
Termini estimat | 1 setmana (en funció de la necessitat).
A tenir en compte | - Es realitzarà una segona entrevista domiciliària.
- Caldrà informar de les incidències o canvis que apareguin a la Regidoria de Benestar Social de l'ajuntament.
Cost | Hi ha servei de copagament en funció de les circumstàncies personals del sol·icitant.
Exempcions | Sistema de copagament anual segons IPREM anual.

Necessites ajuda?

Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40