Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

Comunicació de desperfectes que afectin a la via pública: neteges o reparacions

Àmbit | Via pública

Tràmit que l'Ajuntament posa a disposició de la ciutadania quan es vol comunicar qualsevol incidència o desperfecte que afecti el mobiliari urbà (bancs, papereres, jocs infantils, senyals de trànsit, jardineres,pilones, fonts, pilones...) per tal que els serveis de Via Pública procedeixin a la seva reparació o substitució.

Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol persona
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “Enllaç tràmit”.

@ TRAMITAR
Per telèfon |
Presencial |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “Enllaç tràmit” adjuntant el formulari corresponent a cada cas i la documentació requerida .

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses

Documentació |

- Fotografies, si es considera necessari.

Termini estimat |

15 dies

Cost |

Gratuït

Necessites ajuda?

Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40