Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Relació de serveis municipals

La pàgina s'ha generat el 18/05/2022 05:17:02

Servei de Suport en la Tramitació Electrònica

Descripció del Servei

El Servei de Suport en la Tramitació Electrònica és un servei adreçat a tota la ciutadania, empreses i entitats que necessitin ajuda en la realització de tràmits en línia amb l’Ajuntament.

Pot sol·licitar el suport enviant una consulta a través del tràmit electrònic de Bústia Oberta o a través del whatsapp de l'ajuntament.

Per accedir al whatsapp cal donar-se d'alta i podrà accedir a un menú que li permetrà enviar la consulta.

Dirigit a |

A tota la ciutadania, empreses i entitats que vulguin realitzar un tràmit electrònic amb l’Ajuntament i tinguin dubtes o no sàpiguen com fer-ho.

Forma de gestió |

Directa

Canals per accedir al servei

Condicions d'accés |

Totes les consultes es respondran a través del canal sol·licitat.

En el cas que s'especifiqui un telèfon, aquest mitjà es podrà utilitzar quan es cregui convenient per a aclariments o ampliacions de la informació.

Preu |

Sense cost

Compromisos de qualitat

Totes les consultes es respondran en un termini màxim de 3 dies laborables des de la data de presentació.

En en cas que se sol·licitin aclariments o ampliacions de la informació, el temps de resposta dependrà del termini en què es rebin els aclariments.

Data d'actualització |

03/03/2022
Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut imprimir

Ajuda'ns a millorar

Fes arribar a l'Ajuntament les teves consultes, queixes i suggeriments sobre aquest servei o qualsevol altre tema municipal.

Podeu accedir-hi fàcilment fent clic aquí.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40