Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Acords municipals anteriors a 31 de desembre de 2017

La pàgina s'ha generat el 24/11/2024 15:45:30

09. Aprovar la creació d'una comissió d'estudi de caràcter temporal per analitzar la internalització de la prestació de serveis públics municipals

ATÈS que en l’actualitat és objecte de debat institucional la forma de prestació dels serveis públics.

ATÈS que el fons d’aquest debat és la obtenció d’una major eficiència per part del sector públic i que aquesta anàlisi no es pot fer en termes generalistes sinó que és necessari estudiar acuradament les condicions particulars de cada servei concret.

ATÈS que es considera d’interès públic crear en el si de l’Ajuntament de Castellar del Vallès un instrument formalitzat on poder dur a terme aquesta anàlisi.

ATÈS que de conformitat amb l’article 60.4 del text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya, aprovat per Decret legislatiu 2/2003 de 28 d’abril, el Ple de la corporació por crear comissions d’estudi amb caràcter temporal per tractar de temes específics.

VIST l’informe del director de Serveis Econòmics, de data 14 de juny de 2016

L’Ajuntament Ple

ACORDA

PRIMER.- Crear una comissió d’estudi de caràcter temporal per analitzar la internalització de la prestació de serveis públics municipals, que estarà formada, en una primera fase de valoració política que ha de servir per endegar la orientació del consistori en aquesta matèria  per:

-    L’alcalde/essa, o membre de la Corporació en qui delegui, que la presidirà.

-    El/la regidor/a delegat en matèria d’hisenda.

-    El/la regidor/a delegat en matèria de contractació.

-    Una persona en representació de cada grup municipal constituït a la corporació, proposat per aquest i que no necessàriament haurà de tenir la condició de membre de la corporació

-    La persona titular de la Secretaria.

I en una segona fase per:

- les persones que han participat de la primera fase.

-    La persona titular de la Intervenció.

-    Un màxim de tres tècnics/ques municipals dels àmbits que hagin de ser objecte d’estudi.

- Un tècnic extern proposat per cada grup municipal constituït a la corporació

 SEGON.- Determinar que el funcionament de la comissió s’ajustarà a les normes següents:

a)  Les persones membres de la comissió seran nomenades per resolució de l’alcalde; en el cas de les persones representats dels grups municipals, el nomenament serà a proposta de cada grup municipal.

b)  La persona titular de la Secretaria exercirà les funcions de secretari/ària de la comissió.

c)  Regiran les normes de funcionament dels òrgans col·legiats de conformitat amb la normativa legal en matèria de règim local i, de manera subsidiària, les normes de procediment administratiu general.

VOTACIÓ: FOU APROVADA PER UNANIMITAT

 

Cercador










Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40