Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Acords municipals anteriors a 31 de desembre de 2017

La pàgina s'ha generat el 21/11/2024 21:26:13

07. Modificació de l’article 3 del reglament de la taula de Mobilitat, respecte a la seva Composició

ATÈS el Reglament de la Taula de mobilitat, aprovat pel Ple del dia 18 de desembre del 2007 i publicat al BOP del 02/04/2008, estableix en el seu article 3 la composició de la Taula de mobilitat.

ATÈS que l’article 15 del mateix reglament, preveu la dissolució de la Taula al final de cada mandat del consistori.

ATESA la primera modificació del Reglament va ser aprovada per Ple el 19 de juliol de 2011 i publicada al BOP del 08/10/2013.

Vist l’informe de data 15 de febrer de 2017 de la tècnica de Mobilitat, que proposa atesa l’actual estructura organitzativa municipal, modificar la composició de la Taula de Mobilitat, i el punt 3 del seu Reglament, amb els següents canvis:

- substituir els regidors de Mobilitat i Transport, i de Territori, pel regidor de Planificació.

- substituir els regidors de Via pública i Medi Ambient, pel regidor de Manteniment.

- substituir un representant de les entitats d’atenció a les persones amb discapacitació, d’entre les entitats inscrites al registre d’entitats de Castellar, pels membres de la Taula d’Accessibilitat recollits en els punts 2.d i 2.g del reglament d’aquesta: dos representants dels usuaris del PIPAD i un màxim de tres persones a títol individual amb coneixements sobre accessibilitat

- substituir un/a tècnic/a de mobilitat, pels tècnics dels serveis municipals implicats: Espai públic, seguretat ciutadana i mobilitat.

- substituir: Un/a representant de cada un dels sindicats implantats a Castellar; un/a representant de les entitats mediambientals d’entre les entitats inscrites al Registre d’Entitats de Castellar i un/a representant de les entitats mediambientals d’àmbit comarcal; un/a representant de l’entitat Tren Castellar; un/a representant del Consell Escolar Municipal; per: qualsevol altre representant d’una entitat adient en funció de la temàtica tractada.

- substituir un representant de les associacions de veïns del nucli urbà i un representant de les associacions de veïns de les urbanitzacions, per un representant de cadascuna de les associacions de veïns constituïdes i inscrites al Registre municipal d’entitats.

- suprimir el Cap de l’àrea de Territori i Medi Ambient perquè és un càrrec que ja no existeix en l’estructura actual de l’Ajuntament.

Es proposa al Ple l’adopció dels següents ACORDS:

PRIMER.- Aprovar la segona modificació del Reglament de la Taula de Mobilitat, per tal de recollir a l’article 3 l’actualització de la seva composició, amb els següents integrants:

-          El President serà l’alcalde/essa, o bé el regidor/a en qui delegui.

-          El regidor/a de Planificació.

-          El regidor/a de Manteniment.

-          El regidor/a de Seguretat Ciutadana.

-          Un/a representant per cada grup municipal, que no cal que ostenti el càrrec de regidor/a, que sigui preferentment coneixedor/a, expert/a o competent en temes de mobilitat.

-          Un/a representant de l’Associació d’Empresaris de Castellar (ASEMCA).

-          Un/a representant de l’Associació de Comerciants de Castellar (ACC).

-          Un/a representant de la Cambra de Comerç de Sabadell.

-          Els membres de la Taula d’Accessibilitat recollits en els punts 2.d i 2.g del reglament d’aquesta: dos representants dels usuaris del PIPAD i un màxim de tres persones a títol individual amb coneixements sobre accessibilitat.

-          Un/a representant de cadascuna de les empreses concessionàries del transport públic a Castellar del Vallès (SARBUS i SAGALÉS).

-          Un/a representant de l’Associació Ràdio - Taxi Castellar.

-          Un/a representant de cadascuna de els associacions de veïns constituïdes i inscrites al Registre Municipal d’Entitats.

-          El Secretari o tècnic en qui delegui amb veu i sense vot.

-          Els/les tècnics/ques dels serveis municipals implicats: Espai Públic, Seguretat Ciutadana i Mobilitat.

-          Qualsevol altre representant d’una entitat adient en funció de la temàtica tractada a la convocatòria de la Taula de Mobilitat.

 SEGON.- Sotmetre l’esmentat acord a informació pública per un termini mínim de trenta dies, a fi que s’hi puguin presentar al·legacions i reclamacions, mitjançant la  inserció dels anuncis corresponents al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, a un dels mitjans de comunicació escrita diària i al tauler d’anuncis de la Corporació. El termini d’informació pública començarà a comptar des del dia de la publicació de l’anunci al BOPB.

TERCER.- Disposar que, si no s’hi formula cap al·legació ni reclamació durant el termini d’informació pública, les modificacions del Reglament de la Taula de Mobilitat  i el text que se’n deriva quedaran aprovats definitivament sense necessitat de cap tràmit ulterior.

VOTACIÓ: FOU APROVADA PER UNANIMITAT

 

Cercador










Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40