Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 27/03/2025 06:50:18

Sol·licitud de connexió i ofimàtica a la Biblioteca

Àmbit | Biblioteca

La Biblioteca Antoni Tort disposa d'ordinadors connectats a Internet, per tal que pugueu accedir a totes les possibilitats d'informació. També disposeu d'accés a programes d'Ofimàtica (Word, Excel, lector de CD-Rom i accés restringit a Internet). El servei disposa de:

  • 6 ordinadors per a sessions d'Internet de 30 minuts o d'una hora, per persona i dia (1 d'ells a la Secció Infantil).
  • 2 ordinadors per a sessions Ofimàtica de 30 minuts o d'una hora, per persona i dia.
  • 1 ordinador per a consultes ràpides de fins a 15 minuts per persona i dia.

Es poden trobar tres sistemes d'accés als ordinadors: ordinadors del telecentre de l'ajuntament, ordinadors de la diputació de Barcelona i connexió wi-fi per portàtils.

Per poder utilitzar els serveis, cal presentar el carnet de la Biblioteca, abans d'iniciar la sessió. Podeu reservar sessions amb antelació, venint a la Biblioteca, o bé per telèfon (us demanarem el vostre número de carnet de Biblioteca).

Qui ho pot sol·licitar | Tota la ciutadania
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment en què estigui oberta la biblioteca, fins a 10 minuts abans del tancament de la biblioteca
Presencial |
Documentació |
  • Presentant el carnet de biblioteca pública
  • Autorització del pare, la mare o persona tutora, en cas de persones menors de 15 anys per l'accés a ordinadors del telecentre.
Termini estimat |

Immediat

A tenir en compte |

  • Imprescindible tenir carnet de biblioteca pública de la xarxa de biblioteques de diputació de la província de Barcelona.

  • Per accedir als ordinadors del telecentre, prèviament, s'ha de donar d'alta la persona que en vulgui ser usuària.

  • Aquest tràmit es pot fer a qualsevol taulell de la biblioteca.

Cost |

Gratuït

Necessites ajuda?

Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40