Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 29/03/2025 20:18:00

Sol·licitud de certificat cadastral

Àmbit | Urbanisme

Tràmit per sol·licitar el certificat que acredita les dades cadastrals d'una finca als efectes de la realització de qualsevol acte administratiu per part del sol·licitant.

Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol persona interessada, propietari de béns immobles de naturalesa rústica o urbana, o bé el seu representant o apoderat.
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir a travès de la seu electrònica estatal del cadastre: 

 

  

@ TRAMITAR
Per telèfon |

- Per a consultas: Línia Directa del Cadastre: 902 37 36 35

- Oficina de la Direcció General del Cadastre: 93 366 22 00

Presencial |
  • A l'Oficina de la Direcció General del Cadastre Travesera de Gracia 58, entresol 1a. 08006 Barcelona, Tel.: 93 366 22 00

Necessites ajuda?

Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40