Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 18/02/2025 18:51:36

Sol·licitud del servei de teleassistència

Àmbit | Diversitat funcional

Sol·licitud de l'aparell de teleassistència que ofereix la Regidoria de Benestar Social a través de la Diputació de Barcelona. El servei consta de la instal·lació d'un terminal connectat a una central d'avís d'urgència les 24 hores a casa de l'usuari. Com a requisit principal per accedir al servei caldrà disposar de línea telefònica fixa instal·lada al domicili.

Qui ho pot sol·licitar | La sol·licitud es fa a través dels serveis socials municipals. Cal una valoració per part dels professionals dels serveis socials que inclou, entre altres, factors d’edat i de salut. Es prioritzen les persones majors de 80 anys que viuen soles.
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment
Per telèfon |
Presencial |
Documentació |
  • Fotocòpia del DNI, NIE o passaport
Termini estimat |

En funció del cas

A tenir en compte |

- Es podrà sol·licitar més d'un dispositiu pel mateix terminal instal·lat al domicili. - Es podrà fer entrega d'un joc de claus del domicili de l'usuari a la Policia Local

Cost |

Gratuït

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40