Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

Sol·licitud del servei de teleassistència

Àmbit | Persones amb discapacitat

Sol·licitud de l'aparell de teleassistència que ofereix la Regidoria de Benestar Social a través de la Diputació de Barcelona. El servei consta de la instal·lació d'un terminal connectat a una central d'avís d'urgència les 24 hores a casa de l'usuari. Com a requisit principal per accedir al servei caldrà disposar de línea telefònica fixa instal·lada al domicili.

Qui ho pot sol·licitar | La sol·licitud es fa a través dels serveis socials municipals. Cal una valoració per part dels professionals dels serveis socials que inclou, entre altres, factors d’edat i de salut. Es prioritzen les persones majors de 80 anys que viuen soles.
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment
Per telèfon |
Presencial |
Documentació |
  • Fotocòpia del DNI, NIE o passaport
Termini estimat |

En funció del cas

A tenir en compte |

- Es podrà sol·licitar més d'un dispositiu pel mateix terminal instal·lat al domicili. - Es podrà fer entrega d'un joc de claus del domicili de l'usuari a la Policia Local

Cost |

Gratuït

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40