Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 14/03/2025 03:06:20

Comunicació d'incidència a una instal·lació municipal

Àmbit | Via pública
  • Tràmit pel qual es sol·licita la intervenció de Via Pública per solventar qualsevol incidència a un equipament o edifici municipal (escoles, instal·lacions esportives...).
Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol persona interessada
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”.

@ TRAMITAR
Per telèfon |
Presencial |
Documentació |

No cal

Període de resolució |

15 dies, aproximadament

Termini estimat |

Indeterminat, segons el cas.

A tenir en compte |

Les actuacions es prioritzaran segons el grau de perillositat.

Cost |

Gratuït

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40